آیا می توان بدون ثبت نام در سایت یا داشتن حساب کاربری، سفارش خود را ثبت نمایم؟
فروشگاه آنلاین نی نی شیک پوش به چند علت داشتن حساب کاربری را ضروری نموده است، شما با اینکار یک شخص منحصر به فرد در فروشگاه میشوید در این صورت در عین خرید ساده و سریع، پیگیری مراحل و سفارشات شما سریعتر و راحتتر انجام میپذیرد و امکان مشاهده سوابق خرید برایتان بوجود می آید و میتوانید به سادگی دیدگاههای خود را به اشتراک بگذارید.
آیا امکان خرید در روزهای تعطیل و تمام ساعات شبانهروز وجود دارد؟
امکان خرید در 24 ساعت شبانه روز و همه روزهای تعطیل وجود دارد.
آیا پس از ثبت سفارش امکان لغو و تغییر آن وجود دارد؟
در صورت انصراف از دریافت کالا پس از پرداخت اینترنتی در صورتی که محصول در مرحله ارسال کالا نباشد، کل وجه به حساب بانکی شما مسترد خواهد شد. امکان تغییر سفارش امکان پذیر می باشد؛ با پشتیبانی تماس حاصل شود.
چگونه می توانم سفارشات خود را پیگیری کنم و از وضعیت آن ها مطلع شوم؟
فروشگاه اینترنتی نی نی شیک پوش با ارسال پیامک، مرحله به مرحله شما را در جریان وضعیت سفارشتان قرار خواهد داد.
توجه نمایید که تمام پیامک هایی که از فروشگاه اینترنتی نی نی شیک پوش دریافت خواهید کرد با شماره های نی نی شیک پوش خواهد بود و هرگونه دریافت پیامک (SMS) از شماره ای دیگر و با عنوان هپی لند تخلف محسوب شده و خواهشمند است در صورت دریافت چنین پیامی آن را به ایمیل نی نی شیک پوش اطلاع دهید.
آیا میتوانم برای شخص دیگری از فروشگاه اینترنتی نی نی شیک پوش خرید کنم و سفارش من تحویل آن شخص شود؟
بله شما در حین ثبت سفارش میتوانید جلوی عبارت سفارش به آدرس دیگری ارسال شود؟ را تیک بزنید. بدین صورت شما محدود به آدرس درج شده در حساب کاربریتان نخواهید بود.
آیا بعد از ثبت سفارش نیاز است برای اطمینان از درستی آن با فروشگاه اینترنتی نی نی شیک پوش تماس بگیرم؟
خیر، بعد از ثبت سفارش تمام مراحل از طریق ایمیل و پیامک به اطلاع شما خواهد رسید و در صورت نیاز کارشناسان خدمات پس از فروش با شما تماس خواهند گرفت.
آیا می توانم سفارشم را غیر اینترنتی مثلا با تلفن ثبت نمایم؟
خیر، این فروشگاه منحصرا جهت سفارشات اینترنتی و جهت رفاه حال مشتریان و تسریع در امر خرید طراحی گردیده و تنها به سفارشات اینترنتی پاسخگو خواهد بود.
برای چه میزان از خرید مبلغ ارسال رایگان خواهد بود؟
به ازای خرید400 هزار تومان به بالا، هزینه ارسال رایگان خواهد بود.
چگونه می توانم مبلغ خرید خود را پرداخت کنم؟
همه مشتریان عزیز فروشگاه مد و پوشاک Ninishikpoosh.com می توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت های بانکی که عضو شبکه شتاب هستند مبلغ خرید خود را پرداخت نمایند.
از کدام کارت های بانکی برای پرداخت هزینه خرید آنلاین خود می توانم استفاده کنم؟
شما می توانید با استفاده از تمام کارت های بانکی که عضو شبکه شتاب هستند، مبلغ خرید خود را به صورت آنلاین پرداخت کنید.
در صورتی که پرداخت اینترنتی ناموفق باشد و مبلغ آن از حسابم کم شود چکار کنم؟
در برخی موارد در حین پرداخت آنلاین ممکن است شبکه بانکی قطع گردد یا به هر علتی پرداخت شما ناموفق باشد. این نوع تراکنشها، با نام تراکنش ناموفق حداکثر ظرف مدت 72 ساعت توسط بانک به حساب شما برگشت داده خواهد شد. در صورتی که پس از این مدت به حسابتان ملبغی عودت داده نشد، با بانک مورد نظر تماس بگیرید.
آیا امکان خرید از طریق موبایل و دستگاههای دیگر وجود دارد؟
بله، این سایت به تمامی دستگاهها کاملا واکنش گرا است و تمامی تلاش خود را برای کاربر پسند بودن آن خواهیم کرد.
آیا امکان خرید از طریق اپلیکشن های موبایل وجود دارد؟
بزودی این امکان را فراهم خواهیم کرد تا امکان خرید اینترنتی به سهولت هرچه تمامتر صورت گیرد.
پس از اینکه سفارشم را ثبت کردم چقدر طول می کشد به دستم برسد؟
زمان رسیدن سفارش با توجه به عواملی نظیر محل دریافت متفاوت و در این موضوع تعرفه زمانی پست دخیل است.
آیا می توانم سفارش خود را به طور حضوری از طریق شعب نی نی شیک پوش تحویل بگیرم؟
فروشگاه اینترنتی هپیلند صرفا جهت سهولت در امر خرید و رفاه حال مشتریان ایجاد شده است، لذا برای حفظ این زیرساخت و ایجاد فرهنگ خرید آنلاین در همه وقت و همه جا پس از ثبت سفارش در سایت، منتظر تحویل آن در محل باشید.
هزینه ارسال سفارش چقدر است؟
هزینه ارسال سفارش با توجه به تعرفه پستی محاسبه میگردد که در فاکتور نهایی خریدار قید شده است.
سفارش ها چه زمانی به پست تحویل داده می شوند؟
تمامی سفارشات پس از طی مراحل پردازش، در سریعترین زمان ممکن تحویل پست داده میشود و برای مشتریان ارسال میگردد.
آیا می توانم سفارشی که پست پیشتاز شده است را رهگیری کنم؟
بله، شما می توانید شماره ۱۰ یا ۲۰ رقمی مرسوله پست شده را از طریق این آدرس وارد کرده و سفارش خود را رهگیری نمایید.
تا چند روز امکان بازگرداندن کالا وجود دارد؟
شما ۷ روز فرصت دارید که کالای تحویل گرفته شده را بازگردانید. در صورتی که از ۷ روز بیشتر شود به هیچ عنوان امکان تحویل کالا توسط فروشگاه اینترنتی لباس نی نی شیک پوش وجود ندارد.
آیا می توان همه کالا ها را در مدت ۷ روز بازگرداند؟
خیر، برخی از کالاها به دلایل بهداشتی امکان تعویض یا برگشت ندارند. برای اطلاعات دقیق تر در رابطه با کالاهایی که امکان برگشت ندارند و چگونگی برگشت و شرایط استفاده از ۷ روز مهلت تعویض با بخش پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.
اگر کالایی که دریافت کرده ام با آنچه که در سایت مشاهده کردم مغایرت داشت چه اقداماتی کنم؟
در صورتی که هرگونه مغایرتی در محصول دریافت شده مشاهده نمودید از طریق مرکز تماس ما با پشتیبانی فروشگاه در میان بگذارید.
اگر کالایی که خریده ام ایراد، زدگی یا آسیب دیدگی داشت یا اینکه سایز آن مناسب نبود باید چه اقدامی را انجام دهم؟
در صورت مواجه با این مشکلات میتوانید با راه های ارتباطی که در صفحه تماس آمده است با کارشناسان خدمات پشتیبانی فروشگاه در تماس باشید.